Wat zijn de betalingsmethoden?
Betalen kan op diverse manieren. Naast het handmatig overmaken van jouw betaling op onze bankrekening, bieden wij ook de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL / Creditcard / Paypal / Apple Pay / ING Home’Pay / Bancontact / KBC – CBC / Belfius Direct Net / SOFORT Banking / Giropay / EPS / Przelewy24

 

Kan ik ook zelf handmatig mijn betaling overschrijven via mijn bank?
Het is ook mogelijk om een handmatige overschrijving te doen. Wanneer wij jouw betaling hebben ontvangen zullen wij de order direct in behandeling nemen en versturen. Je kunt het bedrag van je bestelling overmaken naar het volgende rekeningnummer:

IBAN: NL54ABNA0872709655

BIC: ABNANL2A

T.N.V.: Plantinterior

Vermeld bij je betaling altijd het bestelnummer + jouw naam.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 5 werkdagen na betaling te versturen. Bestellingen die op donderdag t/m zondag binnenkomen, verzenden wij op maandag i.v.m. onzekerheid over de dag van bezorging vanuit PostNL, DHL, UPS, DPD en GLS. Bij bijzonderheden stellen wij je per WhatsApp of email op de hoogte.



Wanneer komt mijn pakketje binnen?
Zodra jouw pakketje verzonden wordt, ontvang je via de mail een Track&Trace code. Zo kunnen wij en jij eenvoudig online het (brievenbus)pakketje volgen. Wanneer het pakketje door de brievenbus past, hoef je niet thuis te zijn op het moment van bezorgen.

 

Moet ik verzendkosten betalen?
Bij bestellingen (met bezorgadres in NL) boven € 74,95 en (met bezorgadres in BE) boven € 124,95 zijn de verzendkosten inbegrepen. Bij bestellingen onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 5,95 binnen Nederland en de verzendkosten € 13,95 binnen België. Bij bestellingen (met bezorgadres in EU) boven € 124,95 zijn de verzendkosten inbegrepen. Buiten NL en BE bedragen de verzendkosten vaste tarief € 22,00 incl. Track & Trace code, aangetekend en een verzekering t/m max €100. 

 

Kan ik mijn aankoop ten alle tijden ruilen of retourneren?
Wettelijk bestaat er een bedenktermijn van 14 dagen. Echter, zijn daarop enkel uitzonderingen, zoals bij producten die snel bederven of verouderen, zoals vers voedsel en verse dranken of bloemen.

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, vragen wij om een email te sturen naar info@stekjesbrief.nl.

Samen met jou proberen we dan tot een passende oplossing te komen.

 

Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?
Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan het volgende fout zijn gegaan. 

Toch komt het geregeld voor dat diensten zoals Hotmail of Gmail onze bevestigingen markeren als spam. Controleert dus je eerst je spambox, want waarschijnlijk staat daar de bevestiging. Om te voorkomen dat in de toekomst onze mail als spam wordt gemarkeerd adviseren wij je om ons toe te voegen aan uw lijst met contactpersonen.

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@stekjesbrief.nl.

 

Kan ik de verzending van mijn bestelling uitstellen?
Ja hoor dat kan! Stuur dan na het bestellen een email naar info@stekjesbrief.nl en geef ons aan vanaf welke datum je plantjes kunnen bezorgen. Je kunt het ook noteren in het opmerkingen veld wanneer je je bestelling plaatst. 

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, dat kan. Echter doen we dit wel alleen op afspraak.

 

Mijn favoriete product is uitverkocht!
Staat jouw favoriete product er niet (meer) tussen. Stuur ons dan een email of voeg het product toe aan je ‘Wishlist’ en dan informeren wij je wanneer het product weer beschikbaar is.

 

Zijn jullie producten ook elders te koop?
Nee, helaas kan dit momenteel nog niet.

 

Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar de volgende landen:
Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Oostenrijk
Verenigd Koninrijk

SB Wachtlijst We informeren u wanneer het product op voorraad is. Laat hieronder een geldig e-mailadres achter.